Wie helpt mij eraan of eraf?

Wie helpt mij eraan of eraf?Bent u nog op zoek naar een bepaald onderdeel, boek of apparaat? Of heeft u net uw shack opgeruimd en wilt u het overtollig materiaal kwijt? Dan kunt u op deze “Eraan Eraf” pagina uw spullen zonder advertentie kosten aanbieden. Echter, vergeet onze verenigingskas niet. Deze kan uw (vrijwillige) bijdrage altijd goed gebruiken.

U kunt uw advertentie insturen naar de redactie van deze website via het contactformulier. Via die weg staat uw aanbieding zeer snel op deze pagina. Trouwens, denk er aan om even melding te maken van verkochte of afgehaalde spullen. Dan wordt de advertentie weer snel verwijderd. Zodat u geen onnodige telefoontjes of mailtjes blijft krijgen.

Wellicht ten overvloede. Maar advertenties mogen ook over immateriële zaken gaan. Dus zoekt u informatie over een specifiek onderwerp. Of kunt u mensen helpen met bepaalde kennis of vaardigheden. Dan mag dat natuurlijk ook hieronder geadverteerd worden.



Electron jaargang 2010 en 2011 gratis af te halen. Info tel 0306037925 of pa0wjg@veron.nl


Gratis op te halen (Doch niet lang meer)
Tijd om meer apparatuur uit de nalatenschap van Han PE1DBO onder de aandacht te brengen in de hoop dat het bij iemand de hobby weer kan verrijken. Bijvoorbeeld (eindelijk) eens je (zelfbouw) ontvanger goed kunnen afregelen. Voor de prijs hoef je het niet te laten want het is gratis af te halen.
Het is de  bedoeling is als iemand het apparaat niet langer meer wil gebruiken, het door te geven aan een volgende “knutselaars van het eerste uur”, om zo wederom “een edel doel te dienen”.
Met vriendelijke groet,  Ronald – PA3FGE  Email: pa3fge@amsat.org

 

  • Airmec (=Marconi) generator type 304 A, 50 kHz … 100 MHz, 100 uV … 1V
  • EMT 420A Wow & Flutter meter
  • Generator TS403 B/U, 1750 MHz … 4200 MHz, 0.1 uV … 200 mV, moduleerbaar, let op: 115V verhuistrafo nodig
  • Marconi signaalgenerator type TF801D/I/S, 10 … 485 MHz, 0.1 uV … 600+ mV, moduleerbaar
  • Marconi signaalgenerator type TFI44H/4, 10 kHz … 72 MHz, 2 uV … 2V output, moduleerbaar
  • Nordmende wobbelgenerator UHW967, 430 … 850 MHz, wobbelbreedte 0 .. 50 MHz
  • Philips GM2314 Sinus en Pulse Generator, sinus 20 Hz … 200 kHz, pulse 5 us … 125 m
    * Ronald – PA3FGE      Email: pa3fge@amsat.org

Hallo Bert,

Zoals afgesproken stuur ik hierbij voor de ronde en “er aan/er af” gegevens van een apparaat afkomstig uit de nalatenschap van Han PE1DBO.
Zijn wens was dat de spullen zouden gaan naar “knutselaars van het eerste uur” om zo “een edel doel te dienen”.
Daaraan probeer ik zo goed mogelijk gevolg te geven.
Het is de  bedoeling is als iemand het apparaat niet langer meer wil gebruiken, het door te geven aan een volgende “knutselaars van het eerste uur”, om zo wederom “een edel doel te dienen”.
Ronald PA3FGE

Airmec (een divisie van Marconi) generator 50 kHz t/m 100 MHz.  Type 304 A.  Output gaat van microvolts tot maar liefst 35 V in 50 Ohm via de High output.
De Generator werkt, 230VAC en is na al die jaren nog aardig nauwkeurig.
Ronald – PA3FGE      Email: pa3fge@amsat.org

 

 


Kenwood RZ1 HF/VHF/UHF ontvanger/scanner

Ik heb hier nog een Kenwood RZ1 breedbandontvanger (voor in de auto bijvoorbeeld) liggen. Alle informatie over deze HF/VHF/UHF receiver/scanner is eenvoudig op internet te vinden. Bijvoorbeeld op deze website.

Het enige verschil met het origineel is dat deze 2 N-connectoren heeft.
Voor een redelijke prijs kan deze weg.

Voor informatie: Jef, NL7892
E-mail: voorzitter.a29@veron.nl


Sommerkamp, Kenwood en APC

Ik heb hier nog wat spullen staan die ik niet gebruik.
En dus kwijt kan als er een redelijk bod tegenover staat. Het betreft:…

  • Sommerkamp (later Yaesu) FRG-7
  • Kenwood R1000
  • Kenwood R5000

Alles is werkend en in goede staat.

Daarnaast heb ik ook nog een powerbackup in de aanbieding:…

  • APC Back0UPS ES 700 (met nieuwe batterij)

Voor informatie: Jef, NL7892
E-mail: voorzitter.a29@veron.nl

 


Funk Netwerktester FA-NWT-01

Ter overname Funk Netwerktester FA-NWT-01 met extra meetkop BX151, documentatie en CD met programmatuur (Voeding 230Vac, seriële aansluiting op de PC). Ook wekend te zien….


Vraagprijs voor dit nuttige apparaat. Afhalen, slechts euro 80,–. Info 030-6037925 of email aan pa0wjg@veron.

 


Zelfbouw voltmeter

Het resultaat van het experiment zelfbouw voltmeter is nu ter overname tegen elk aannemelijk bod.

Tel.: 030-6037925 of E-mail Wim via pa0wjg@veron.nl

 


Systron/Donner puls generator 110B

Aangeboden een Systron/Donner puls generator 110B. Met instelbare flanken, van blok tot driehoek. Mooi meetinstrument voor de liefhebber. 30 euro.

Voor informatie: Piet, PA3EAD
E-mail: p.vastenhout@hetnet.nl